perjantai 23. marraskuuta 2012

Nyt on oikea hetki aloittaa ihan alusta

Heipparallaa 0 lukijaa! Entisestä profiilistani loppui kuvien tallennustila tai miksi sitä nyt ikinä sanotaankaan joten aattelin tehä uuden profiilin ja sitä myöten uuden blogin. Blogejahan mulla on ollut jo peräti kaksi kappaletta, seuraavista linkeistä voitte käydä tutustumassa niihin. 


Mutta pikemmittäpuheitta, olen Jenna 17w Raahesta, opiskelen Raahen Porvari- ja Kauppakoulussa merkonomiksi, tällähetkellä tosin oon työharjottelussa Citymarketissa, haha sieltä voitte bongailla mua aina. Mulla on maailman ihanin poikakaveri sekä koira, jolla roikkuu kieli. Haha, kuulostaapa tyhmältä. Mutta siinäkait oli ne tärkeimmät :--) 

Ai niin, mua voi tosin seurata myös instagrammin kautta, nimimerkinnä jenuksiini!!





8 kommenttia:

  1. Vähänkö oot nätti!:)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. kiva banneri! ja aww toi postauksen ylempi kuva:)

    VastaaPoista
  3. tosi kivan näköinen blogi näin, jään seurailemaan anonyymina eka ja sitten liityn lukijaks(:

    http://allthese-littlethings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihana tää jälkimmäinen kuva :)

    VastaaPoista
  5. naaw, oottepa suloinen pari :) sun blogi vaikuttaa kivalta!

    www.sussu-bow.blogspot.fi

    VastaaPoista