tiistai 11. joulukuuta 2012

rakas joulupukki....


Miten olis jos toisit minulle.....
1. Lahjakortin, että saisin käydä ottamassa tekoripset. Ah, ne olis niin ihanat! Mun ripset on tosi vaaleat sekä harvassa että tää olis niin täydellinen lahja.
2. Doven hiusnaamiota. Tää on niin mahtavaa, eikä tätä tuu ite koskaan ostettua. Mun hiukset on niinku variksen pesä vaikka kuinka yritän käyttää hoitoainetta, mutta tää tekee mun hiuksista sileät, eikä ekana tarvitse suihkun jälkeen yrittää selvittää hirviää takkukasaa.....
3. Rahaaa. Sitä ei oo koskaan liikaa ! Sitten saa shoppailla vaatteita :---)
4. Tää on ihan pakollinen, suklaa! Mitä joulu on ilman suklaata ja herkkuja? No ei mitään!
5. Kampaamon shampoota sekä hoitoainetta. I like......
6. JA NÄMÄ VATSALIHAKSET!!! Joojoo tiiän, ei niitä voi tilata Hobby Hallista mutta mun pitäis saaha tehtyä mun mahalle oikiasti jotaki......

Minkälaisia lahjatoiveita teillä on? :--) 

1 kommentti:

  1. ihania toiveita! Tuo Doven hiusnaamio on niin hyvää :p itse toivon aito uggeja, hajuvesiä, Lauren Conrad kirjoja jne :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista