keskiviikko 2. tammikuuta 2013

joululahjat


Hellouh, aattelin tulla esittelemään vähän mun joululahjoja, tosin noin 2 viikkua myöhässä mutta parempi myöhään kun ei millonkaan, eiksje? Sain mun poikakaverin perheeltä Body Shopista ostetun lahjapakkauksen, joka sisältää kaikkia ihanaa ja mikä parasta, myös tuoksuu mansikalle!


Oon ollu vissiin ihan tajuttoman kilttinä, tai sitten tontut ei ole kertonu mun kaikista tuhmuuksista. Anyway, sain mummulta ripsenpidennykset!!!! Lisäksi sain Hoitola Tuulikanneliin kasvonpuhdistukseen lahjakortin. Oon niin toivonu näitä, oot maailman paras mummu   




Mun maaailman ihanin poikaystävä oli ostanu mulle aivan tajuttoman ihanan kellon, jota oon haaveillu tositositosi kauan.
Lisäksi sain ihan mukavan summan rahaa, suklaata, lapasia, villasukkia, saunatakin jne... Kaikkia ihan perus lahjoja. :--)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti