tiistai 22. tammikuuta 2013

missä mun into bloggailuun?

Aattelin tulla pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia, tosin kaikki kuvat löytyy myös instagrammista. 1/ mun facebookin profiilikuva, mitä tykkäätte? 2/ Haha, mun poikakaveri on söpö. 3/ Juhlistettiin koulun alkamista joten käytiin kiinalaisessa tyttöjen + Tuomon kans. 4/ Hahha, kuolen nauruun! Kattelin yks päivä vanhoja kuvia ja tässä oon noin vuosi (?????) sitten.


1/ Oliko ylläripylläri ei syömäkelpoista ruokaa koulussa, joten kiinalaiseen. 2-3/ Koulussa on aina hauskaa................. 4/ Joku jouluajoilta otettu kuva :--D

Muuten haluan sen verran vielä kertua että lauantaina meen ottamaan ne kauhan halutut ripsenpidennykset! En vaan niin yhtään malta oottaaa :--) Se varmasti helpottaa mun aamuja huomattavasti, koska mun aamut on niin kiireiset että saan aina juosta kouluun. I hope so....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti