tiistai 19. helmikuuta 2013

Kameran omistajat HOX!

Heippa ja ihanaa tiistai iltäpäivää kaikille! Tässä olis teille pari kuvaa mun ystävänpäivästä, joka tosin oli jo viime viikolla. Ajettiin näitten lukion penkkarirekkojen perässä ja käytiin Hipussa aivan ihanilla kermavaahto kaakoilla ja laskiaispullilla. Voiko mitään parempaa ollakkaan?? Mutta haluan kertoa muutaman sanan tästäkin päivästä. Olin nimittäin koko päivän koulusta pois, koska olin myynnin mestariksi- koulutuksessa. Aivan mahtava kokemus! Opin niin paljon uutta että nyt en malta oottaa että pääsen kokeileen uusia oppeja käytännössä! 
Mulla on ollut nyt vähän suunnitteilla ostaa uutta kameran runkoa. Tällä hetkellä omistan Canon eos 1000D, mutta haluaisin jonkin vähän paremman, sillä en tiiä mihin mun kuvaus innostus on hävinny ja haluaisin sen takasi!  Joten nyt rakkaat ihmiset, kertokaapa mitä kameroita teillä on ja mitä mieltä ootte niistä? Mikä olisi hyvä??










6 kommenttia:

  1. Nikon D3100 ja on ihan hyvä :D

    VastaaPoista
  2. itsellä on nikonin hieman vanhempi malli d5000 mutta on kyllä oikein näppärä peli ainakin mulle :) toisaalta sullahan on jo perushyvä järkkäri, joten mikset vain ostaisi uutta ja parempaa objektiivia?

    VastaaPoista
  3. Itelläni on canon eos 600d, älyttömän hyvä, suosittelen!

    VastaaPoista
  4. Itellä on Canon EOS 1100D, ja mulle ainaki sopiva ja oon siihen tosi tyytyväinen. Uus objektiivi olis vaan kiva :) + Ihana blogi ja banneri! c:

    VastaaPoista
  5. Mulla on nikond3000, mutta tarkotuksena tosin vaihtaa! mut oon idan kanssa samaa mieltä, et jos on ihan perus kelpo runko, niin kannattaa mielummin satsata putkiin :-) toki mielipidekysymys!

    http://o-something.blogspot.fi
    ois mahtii jos kurkkaisit :-) ♥

    VastaaPoista
  6. Multa löytyy tuo ihan perus objektiivi joka tuli ton rungon mukana, 18-55mm. Oon myös ostanu Tamronin 70-300mm, joka on kyllä ihan hyvä mutta melko painava niin sitä ei aina jaksa kantaa mukana :D

    VastaaPoista