sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Raahe-kirppis, pöytä numero 15

Ette arvaa kuinka paljon oon oppinu arvostaan vapaa-aikaa! Oon tehny neljä päivää putkeen töitä, toisinaan 6 ja toisinaat 7 tuntia koulun jälkeen. Aamulla oli niin ihana herätä kullan kainalosta ja aloittaa hyvillä mielin vapaapäivä. Perjantaina koulun ja töiden välissä kävin varaamassa kirppispöydän kaheksi viikoksi, mutta kun pääsiäinen on välissä niin saan pitää pöytää 6.4 asti. Jes, pääsen vihdoin eroon kaikista yli pienistä vaatteista sekä kaikesta muusta ylimääräisestä krääsästä jota mun huone on täynnä. Mutta siis, käykää ihmeessä kattomassa Raahe-kirppikseltä pöytä numero 15. 


Selailin mun vanhaa blogia ja ajattelin sieltä laittaa pari kuvaa myös tämän uudemman blogin puolelle. Jos haluatte käydä kattomassa niin vanhaan blogiini pääset tästä !! 
Musta alkaa tuntumaan että nämä mun jutut käy jo ihan tylsiksi, joten olisiko teillä kiinnostusta esimerkiksi kysymyspostaukselle?? :) 


1 kommentti:

  1. Tosi kivoja kuvia! :) Ja tee ihmeessä se kysymyspostaus.

    dontwalkawayjanita.blogspot.fi

    VastaaPoista