torstai 30. toukokuuta 2013

LOMA!


1/ Viimesiä tunteja koulun penkillä, huuuuuh onneksi se on nyt vähäksi aikaa ohi!  2/ Hyvän ilman nauttimista museonrannassa. Varma kesän merkki on se, kun museonranta alkaa täyttymään iltasin ihmisistä! 3/ Nam, onko lisättävää? 4/ Mun Cindyliini nauttii kesästä :-)


Onko ihanempaa kun ei tarvi nousta aamulla pahimmassa tapauksessa kaheksaksi kouluun, vaan saa nukkua sinne asti että työt alkaa!? Oon ollu nyt pari päivää niin mahtavilla fiiliksillä. Aamusta kun herään niin oon menny palvomaan aurinkoa ja sitten saa aivan rauhassa laittautua töihin, eikä tarvi millään kiireellä hösöttää menemään. Lauantaina olis enään kevätjuhla, jossa oon tosiaan lakittamassa A-P-U-A. Mua pelottaa jo nytten ihan sikana että teen siellä jotain ihan väärää :---D

Toivottavasti saatte hyvät toikkarit! :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti