keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Shoppailua ja pommiin nukkumista

Aattelin tulla herättään tätä mun blogia kuolleesta! En tajua missä mun into tähän koko homman on?! Mutta kuitenkin, tänään mun päivä lähti ihan helvetin hyvin käyntiin, nukuin koulusta pommiin.... Vääntäydyin kuitenkin sinne tunnin myöhässä. Pääsin koulusta jo kello 12.15 ja vispasin kauhiaa kyytiä kotiin käyttämään koiran pihalla ja sitten hirviää kyytiä töihin. Töitten jälkeen mun rakas oli oottamassa mua pihalla mansikka-suklaalevyn kans!! Mulla on niiin ihana poikaystävä 


Lauantaina me kuitenkin kävästiin Oulussa shoppailemassa. Päätarkotuksena oli ettiä mulle mekkoa, sillä meen päättäjäisjuhlissa lakittamaan valmistuvia ja mulla ei oo mitään järkevää mekkoa! Löysin kuitenkin Vilasta aivan sairaan ihanan turkoosin mekon. Pahoittelen, tähän hätään mulla ei oo siitä kuvaa, mutta lupaan että näätte sen vielä :-)  Ei ole enään kauaa kesäloman alkuun! Joko teillä on kesätöitä tiedossa? :-)

2 kommenttia:

  1. Ihan kiva blogi :) Kuvia tosin vois olla vähän enemmän ja tekstiäki toki ! Mutta hyvällä mallilla on ;)

    VastaaPoista